FAQ
- Czy Grubanuta.pl jest sklepem stacjonarnym...?
Jesteśmy przede wszystkim sklepem stacjonarnym! Można do nas przyjść, swoją siedzibę mamy na Mokotowie, ulica Łowicka 50. Jesteśmy do Waszej dyspozycji aż 6 dni w tygodniu! Pon/pt czekamy na Was w godzinach 12-19, w soboty w godzinach 13-16.
- Co znajdę w ofercie sklepu/czym zajmuje się Grubanuta.pl...?
Grubanuta.pl to miejsce, które zadba kompleksowo o wszystkie potrzeby związane z analogowym odsłuchem muzyki. Znajdziecie u nas zarówno płyty winylowe, jak i cały niezbędny sprzęt do ich odsłuchu - gramofony, wzmacniacze, amplitunery, oraz kolumny. Na miejscu działa również serwis sprzętu audio.
- Jaki sprzęt znajdę w ofercie sklepu Grubanuta.pl?
Sprzedajemy tylko i wyłącznie sprzęt używany, pochodzący w 99% z naszych sprawdzonych, holenderskich źródeł. Sprzedajemy gramofony, wzmacniacze, amplitunery, kaseciaki, odtwarzacze CD, oraz kolumny.
- Używany sprzęt audio – czy to nie są rupiecie?
Zdecydowanie nie! Sprzęt znajdujący się w naszej ofercie, ma nierzadko 30/40 lat i jest w doskonałej formie. Spokojnie posłuży jeszcze drugie tyle 😉 Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawany przez nas sprzęt audio był w jak najlepszej kondycji – nie tylko technicznej, ale również i wizualnej. Odnawiamy pokrywy gramofonów, a jeśli sprzęt nosi wyraźne ślady użytkowania - jest wyceniony odpowiednio taniej.
- Okej, ale skoro używany sprzęt, jaką mam gwarancję, że się nie zepsuje?
Każdy sprzedawany przez nas sprzęt jest po diagnozie, naprawie i konserwacji. Praktycznie każdy używany gramofon czy wzmacniacz wymaga mniejszej lub większej uwagi, dlatego przed pojawieniem się w ofercie, każdy gramofon, wzmacniacz, czy para kolumn - ląduje najpierw u naszych techników na stole. Mamy swoje sprawdzone procedury, które gwarantują świadczoną przez nas jakość usług. Dodatkowo, każdy sprzęt jest objęty 3-miesięczna gwarancją.
- Jak wygląda Wasza oferta płyt winylowych?
W Grubanuta.pl sprzedajemy zarówno używane, jak i nowe płyty winylowe. Nie sprzedajemy płyt w kiepskim stanie, a każda sprzedawana przez nas płyta jest poddawana indywidualnej ocenie. Każda płyta posiada wykonane przez nas zdjęcie (nie posiłkujemy się zdjęciami z sieci). Informacje na temat wydania danej płyty importujemy z największej winylowej bazy danych na świecie - DISCOGS.COM. Stan płyty wyceniamy wg tzw GOLDMINE GRADING SYSTEM, który jest ogólnoprzyjętym systemem oceny stanu płyty winylowej na całym świecie.
- Czy do odsłuchu winyli potrzebuję tylko gramofonu?
Gramofon sam w sobie nie posiada wbudowanych głośników. Aby cieszyć się pełnia analogowego brzmienia potrzebny nam jest zestaw GRAMOFON + WZMACNIACZ + KOLUMNY/SŁUCHAWKI. Dodatkowo, sygnał audio generowany przez gramofon wymaga dodatkowego wzmocnienia. Do gramofonu używamy specjalnego wejścia we wzmacniaczu opisanego jako “PHONO”. Takie wejście znajduje się praktycznie w każdym wzmacniaczu, a jeśli go nie ma – wtedy musimy się posiłkować urządzeniem zewnętrznym, jest to tzw. PREAMP GRAMOFONOWY, który wpinamy szeregowo między gramofon a wzmacniacz. W tej sytuacji – preamp wpinamy w dowolne wejście liniowe (tape, aux, CD, video).
- Czy zakupiony u Was sprzęt jest gotowy do pracy? Czy potrzebuję dokupić np. kable?
Każdy sprzedawany przez nas gramofon jest w formule tzw. “PLUG AND PLAY”. Jest kompletny, posiada wszystkie niezbędne kable (kabel zasilający, kabel sygnałowy RCA/CZINCZ). Dodatkowo, gramofon jest wyposażony we wkładkę wraz z igłą, oraz adapter do odsłuchu płyt 7”.
- Czy na miejscu prowadzicie serwis sprzętu? Czy można oddać Wam sprzęt do naprawy?
Grubanuta.pl to również cieszący się uznaniem serwis sprzętu audio. Naprawiamy praktycznie każdy sprzęt audio – gramofony, wzmacniacze, kolumny, sprzęt studyjny, wzmacniacze gitarowe, sprzęt djski. W ciągu 10 lat podjęliśmy się tysięcy napraw, zajmujemy się nawet tymi trudnymi przypadkami. Zdarza nam się naprawiać szafy grające. Ratujemy sprzęty po zalaniach i upadkach.
- Czy aby skorzystać z serwisu, trzeba się wcześniej umawiać?
Nie. Wystarczy odwiedzić nas ze swoim zepsutym urządzeniem w godzinach naszej pracy. Serwis jest czynny zawsze w godzinach pracy sklepu.
- Jak mogę dowiedzieć się co nie działa w moim urządzeniu? Ile kosztuje serwis?
Nie prowadzimy diagnoz przez telefon, na podstawie zdjęć, czy poprzez social media. Jedyną rzetelną i uznawaną przez nas formą postawienia diagnozy jest wizyta w naszym serwisie, gdzie na miejscu szacowany jest koszt naprawy. Koszt każdej naprawy ustalany jest indywidualnie, w zależności od stopnia jej złożoności. Precyzyjny koszt naprawy jest przedstawiany klientowi po dokonaniu ekspertyzy przez pracownika serwisu.
- Jakie są zasady działania serwisu?
W momencie przyjęcia sprzętu do serwisu, przyjmowana jest opłata za ekspertyzę w wysokości 100 PLN (płatne gotówką lub kartą). Po dokonaniu ekspertyzy serwis kontaktuje się z klientem drogą telefoniczną, przedstawia diagnozę, a także informuje o szacowanym koszcie naprawy. Ekspertyza jest wliczana w koszt serwisu, gdy klient zdecyduje się na naprawę. Opłata za ekspertyzę przepada w sytuacji, gdy klient nie zdecyduje się na naprawę lub gdy niezbędne części zamienne są niedostępne. Po wykonaniu naprawy, serwis drogą telefoniczną informuje o jej zakończeniu, przedstawiany jest również precyzyjny koszt naprawy.
- Czy prowadzicie wypożyczalnie sprzętu audio? Czy można wziąć od Was sprzęt na testy?
Wypożyczamy sprzęt audio na potrzeby filmów, reklam, eventów. Wypożyczamy również sprzęt audio do domu, jeśli chciałabyś/chciałbyś zobaczyć, jak zagra w Twoich czterech ścianach 😉
- Czy Grubanuta.pl prowadzi sprzedaż ratalną?
Nie prowadzimy sprzedaży ratalnej.